"AHAVA" ו "חרט תעשיית אריזות" חברו יחד
על מנת ליצור חוויית קניה
ייחודית לקהל לקוחות AHAVA בישראל. בעזרת שימוש
במכונת הדפוס הדיגיטלי הראשונה בעולם בתחום האריזות, הודפסו עשרות אלפי מארזים
בגרפיקה משתנה – כל
מארז ייחודי ומיוחד.
היכולת להדפיס אין סוף וריאציות מקובץ גרפי אחד בצורה אוטומטית
מאפשרת למותגים ליצור חיבור פרסונאלי וישיר עם הצרכן, ולפתח
חווית משתמש שאינה אפשרית בדפוס קונבנציונלי. כל זאת במהירות ובאיכות מדהימה.
בקמפיין הזה נבחרו שש תבניות, מתוכן נוצרו עשרות אלפי קבצים גרפיים
על ידי שימוש באלגוריתם שפיתחו מהנדסי HP במיוחד עבור אפליקציות
אלו. המארזים הייחודים והמיוחדים עלו על המדפים ברשת "סופר פארם"
לקראת חג הפסח, דבר שמשך לקוחות חדשים וקיימים וכן הוביל לעלייה במכירות
המותג ברשת.